Indien iFokus

Indien

Etikettdagens-hälsninar
Läst 1264 ggr
Tride
0

onsdag 22 feb

Goddagens. Vi har + o mulet här i Indiska Nacka. Blixthalka på vägarna, avåkning och krockar. Jag planerar en utflykt till forum för ett ärende, så jag hoppas de hunnit fixa vägarna nu. I går kväll när jag kom hem var det skridskois mellan busshållplatsen och min dörr. Inte hela vägen, så jag kunde gå runt om, men det blänkte i mörkret.

Glad onsdag, och önskar er alla god balans, sandade vägar och att ni kan stå på era ben eller - om det värsta skulle hända - att ni faller mjukt.

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

Mirjami-78
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Här har vi ändå turen att den där halkan börjar försvinna….Äntligen kan jag ju säga. Det har öst ner med vatten här i natt…….och blåst….

Snart tid att ge sig iväg och handla lite….Willys blir det….Skall släpa med mig store sonen och ev. lille sonen med……

Här något rofylt att lyssna på……Glad I halkan……Flört

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Tride
0

Tack för musiken, Mirjami. Indiska Nacka forum var riktigt trivsamt i dag. Jag växlade penga roch öppnade konto hos en hygglig tjej på Forex, som lät mig slippa den annars obligatoriska avgiften. Undrar varför. Kanske hon tyckte jag såg rolig ut i mössan?

Sedan kände jag mig lite vilsen, för jag behövde inte handla. Jaha, tänkte jag, så långt har det alltså gått. Livets mening är att shoppa, och när man inte behöver det, så blir man förvirrad och förlorad. Så jag tog en kaffe o macka i biblioteket innan jag for hem. Bakom mig satt tre snobbiiga damer från Fina Förorten o pratade fint strunt.

Jag hade velat köpa en karta över Indien att ha till mitt föredrag den 10e mars, men det fanns ingen i bokhandeln.

Men när jag kom hem upptäckte jag att jag glömt mjölken.

Önskar er er goder afton!

Tride.

Mirjami-78
0

Ibland vet man inte vad man skall handla Tride…..Jag glömmer jag medSkäms och kan inte ens skylla på åldern…Obestämd

Ok…ja då vet jag vad det är för tanter du menar….Sådana träffar jag med på ibland……Flört

Tride
0

Mjölken är anskaffad + lite annat. det blev ju till o ge sej ut i slasket o halkan o mörkret.

Tanterna ja, som aldrig lyft något tyngre än kaffekoppen. Fast vem vet - de lyfter väl gucci-väskan själva, så det där var väl lite orättvist av mig i alla fall.

Tride.

Mirjami-78
0

Hi hi hi…..Tungan ute