Indien iFokus

Indien

Etikettdagens-hälsninar
Läst 999 ggr
Tride
0

lördag 11e feb

Hejsan o glad lördag! Här är det gråvittmulet och ca fem minus. Funderar på hur dagens promenad kommer att Te sig, om alls. Det verkar trist därute. Det blir i af en sväng till soprummet snart med divers ting som skall slängas.

Solen finns nånstans där bakom molnen, men varför bara där????

Ha det gott!

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

Mirjami-78
0

Solen…..ja den har sitt egna lilla liv…..Obestämd

Tride jag rek. att du stannar inne….Min "svärmor" hade ramlat och skadat sig….Och jag såg igår en kvinna som flög omkull men som tur var gick det ok för henne. Förra året voltade jag runt så jag fick hjärnskakning under arbetstis desutom när jag var på väg mellan de olika ställen så mitt råd är var inne om du inte måste ut. Broddar…..Ja hjälper kanske lite men tror inte de räddar livet på en. Jag går snigel fart där jag ser att det ser skumt ut….Fast jag är så gammal än så får man ta det luuuungt.Tungan ute

Här funderas det att åka till Ikea fast gör det nog ändå inte idag utan tar det i slutet av månaden,,,,,Inget nytt på bilfronten heller utan vi letar fort. Antingen är det överpris, för många km eller så har de ej bytt turbon på dem och så finns det rost på dem….Man känner sig som en "bilexpert" efter ett tag…….Flört Men den som väntar……Flört

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Tride
0

Håhå Mirjami, du håller på att bli bilnasare? Lite omväxling mot snabeldraken. Byte mot hästkrafter. Skrattande

Jo jag gick en stilla prom genom parken med en stav till centrum o skaffade äpplen o en ost till halva priset. De är skönt väder faktiskt, men man skall se upp med underlaget. Halt  o förrädiskt. Lite trist. jag hade gärna gått en längre promenad, men vill inte riskera att bli liggande med brutna ben i skogen.

Tride.

Mirjami-78
0

Ja det där med brytna ben….AJ kan jag bara säga…Ingen man skaffar sig frivilligt….

Nu när man då hittade en bil så vill inte gubben ha den….Gått för lågt….Ja visst men motorn är TOTALT renoveradObestämd och så var det en T5 med 300Hk.Tungan ute

Blir nog att gå till plan B. Vara tyst och skaffa mig mitt körkort och åka och köpa den bilen jag vill ha utan att gubben vet om detta……Oskyldig……Fast då lär det bli ett himla liv när jag kommer hem…..Hmmmmmm…..Inte enkelt detta……Obestämd

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Tride
0

Plan B låter bra, Mirjami.

Tride.