Indien iFokus

Indien

Etikettdagens-hälsninar
Läst 860 ggr
Tride
0

10e feb fredag

Skall till VC för porver. Fastande. Solen skiner o snön gnistrar. 12 minus.

Ha det gott!

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

Farwuq
0

Strålande sol och -3°C här i söder.

Cool

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Tride
0

Tillbaka från VC. Äntligen får jag mitt kaffe med kaka som tröst för morgonens påfrestningar och att jag blivit stucken i armen.Glad Men det var ok. Hon som gjorde det var duktig. På måndag skall jag till doktorn för resultatet.

Ännu vet jag inte riktigt om jag skall masa mig in till kvällens tango eller stanna hemma o filosofera. Det lutar åt det senare. Kvällen blir kall o mörk, gatorna hala och - det allra värsta - man måste pälsa på sig nåt så in i h-e så man kan knappt röra sig. Dessutom tar det ca en timma att komma ut o in i kläderna. Rynkar på näsan

Tride.

Pagan
0

Låter som ett projekt bara att klä sig Tride, då har du ju redan tränat i dagSkrattande Här är det runt -12 nu imorse var det ännu kallare. Isen satt i flera lager på framrutan. Det var ett träningspass det med.

Ha en skön fredag - let´s be careful out there

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

suddis
0

Förvånad Blidväder ute bara -3.vad månde bliva efter detta måntro,det är ju bara februari än.

En skön fredag på er.Glad

Tride
0

Jo, jag sitter hemma och sorterar indiska bilder inför mitt kommande föredrag på biblioteket om exakt en månad.

Slipper skrapa rutor, dra på stövlar, glömma vantar o allt sånt. I morgon skall jag kompensera med en stavpromenad i solen är det tänkt. Om solen är med på det, förstås.

Tride.