Indien iFokus

Indien

Etikettdagens-hälsninar
Läst 1127 ggr
Tride
0

lö 28 jan

Hejsan! i morse, minsann, blev jag något till förvånad när jag kikade ut på snövarelsen utanför mitt fönster. Någon hade ristat runor på dess kropp. Venusrunan och framditsrunan. Goda nyheter!?

Önskar er alla en fantastisk framtid!

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

Mirjami-78
0

God för middag..Halva fam. sover fort. Jag och den lille vilde är vakna…Förkylda är  vi med så vi får se om vi hälsar på farbror docktorn….Obestämd Har ej bestämt hur vi skall göra än….

Annars är livet som vanligt här….Ingen bil än så sambom klätrar snart på väggen och jag älskar att åka kollektivt så för min den gör det ju ingetFlört Endast då jag skall storhandla blir det jobbigt…..Men det går det med.

Hoppas ni får en bra dag…..Här blir det att ta det lungt och fixa lite små saker.Tungan ute

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Tride
0

Jag gillar oxå att åka kollektvit och titta på folket och omgivningen. Nacka är också så vackert. Ockå i stan är det kul att se på dem som rör sig och husen, som ju ofta kan vara intressanta att se på med skulpturer och utsmyckningar.

Tride.

Mirjami-78
0

Tride…..jag brukar tillhöra dem som somnar….alla fal på  vägen hem från jobbet oftast.Skäms

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Tride
0

Skrattande

Tride.