lördag 26e nov
God fm!
Solen skiner, blommorna prunkar i balkonglådan och adventsstjärnan är framme!
Tride.
Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling
"Livet är inte lätt men intressant" storafamnen
God dag
Sitter här i soffan och tar mig nästan ingerst. Red igår med klassen och jag har en otrolig träningsvärk nu. Det var ingen liten häst kan jag ju säga. Ska försöka ta mig till djuraffären och köpa lite nya leksaker till kaninerna.
Önska mig lycka till 
Önskar dig och alla andra som tittar in den bästa av helger! :-)
Tride.
Det är soligt här runt draklyan och det är +8°C.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Här har det regnat och är mörkt och tråkit ute. Vi har köpt lister och nu skall jag måla en byrå….Vi har lagt en ny matta på golvet i hallen…..och snyggt blve det så M håller på att sätta fast listerna nu samt såga dem i rätt storlek.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Så fint ni får det, Mirjami. Ja här har vi också haft soligt, drakis. Jag gick en promenad i området och såg prunkande rabatter och blommande buskage. Bla stora gula och rosa rosor. En buske, som jag inte vet namnet på, full av gula blommor.
Och så håller jag på att röja upp efter Norge-mässan. Den var, som alltid, krävande, och det tar nästan en vecka att komma tillbaka. Jag kastar och sorterar och ser till att saker och ting kommer på plats. Två adväntssjtärnor lyser upp kvällen.
Pratade med grannfrun. Hon, liksom jag. är glad så länge snön håller sig borta.
Tride.
Blev ingen vända till djuraffären. Precis när jag skulle gå dit så ringde mamma och berättade att hennes ingifta faster hade hittats död i sin lägenhet imorse. Så med gråten i halsen och tårarna rinnande ur ögonen gick jag hem till mamma och pappa. Syrran for också dit sen såg jag och min lillebror på film. Inte riktigt en så pass bra dag som jag hoppats på
Så otroligt sorgligt och vilken chock!
Tride.
Natten på er…
Hmm det händer saker i världen ser jag…
så sorgligt för dig momiji…
ja..trodde att jag hade en massa julpynt att ta fram..men icke…fick nog för mig att slänga det mesta när jag flyttade sist..
Blir till o skaffa nytt..ja inte så mycket då…ska inte vara hemma över julen i år ändå..så det blir väl någon stake kanske..eller stjärna..hah
ha en fortsatt skön helg alla….